top of page
  • TikTok
  • Instagram
  • LinkedIn

Afacerea ta nu e încă pe TikTok? Uite 5 motive pentru care această platformă îți poate fi utilă

Writer: Luciana NLuciana N

TikTok a devenit foarte rapid una dintre cele mai populare rețele de social media, iar companiile nu au întârziat să își facă apariția atât prin reclame, dar mai ales prin postări organice care s-au viralizat foarte repede. TikTok poate oferi numeroase beneficii pentru companii, inclusiv expunerea la scară largă a brandului, accesul la un public mai tânăr, dar și la uneltele noi care facilitează crearea de conținut.


La începutul anului 2022, TikTok avea peste 6,37 milioane de utilizatori cu vârsta de 18 ani și peste doar în România. Din experiența contretă MustMake, vârstele celor care interacționează cu brandurile sunt cuprinse între 25 și 34 de ani.

Dacă și produsele sau serviciile tale se adresează unui public tânăr, citește pe larg care sunt beneficiile acestei platforme.


De ce este TikTok atât de folosit în ultima vreme?

TikTok este atât de popular pentru că reușește să ofere o platformă unică pentru conținut creativ și captivant, permițând brandurilor să își prezinte personalitatea și valorile într-un mod distractiv și captivant.

Algoritmul TikTok prioritizează, de asemenea, implicarea utilizatorilor, ceea ce poate ajuta brandurile să ajungă la un public cât mai larg și, uneori, chiar să devină virale.


În plus, TikTok oferă diverse opțiuni de advertising și parteneriate cu creatori de conținut consacrați, ceea ce face mai ușor pentru branduri să se conecteze cu publicul țintă și să măsoare succesul campaniilor.


Ce ar trebui să iei în considerare înainte să îți lansezi brandul pe TikTok?

Înainte de a-ți promova afacerea pe TikTok, iată câteva lucruri pe care ar trebui să le știi:


1. Publicul tău țintă

Înainte de a crea conținut pe TikTok, este important să înțelegi publicul țintă și ce interese are audiența ta. Acest lucru te poate ajuta să creezi conținut relevant.


2. Ce înseamnă autenticitate pentru brandul tău

TikTok este o platformă care acordă prioritate autenticității, așa că este important să creezi conținut care să prezinte personalitatea și valorile brandului tale într-un mod autentic și care se potrivește.

Pentru rețeaua sălilor de sport 700fit Club, am reușit să înglobăm autenticitatea printr-un trend popular pe TikTok.



3. Trendurile și hashtagurile

TikTok este o platformă foarte dinamică. Se bazează în mare măsură pe conținut și hashtag-uri în tendințe. Folosește hashtag-uri populare și creează conținut care se aliniază cu trendurile din săptămâna respectivă. Poți crește astfel vizibilitatea conținutului și poți atinge un public mai larg.


👉 Ești un one-man show pentru compania ta? Știm cum este. TikTok-ul și trendurile lui sunt ultimul lucru de care ai nevoie pe to-do list. Lasă-ne să ne ocupăm de asta. La MustMake, te ajutăm cu strategia și implementarea acesteia pentru brandul tău. Hai să-ți povestim mai multe!


4. Planificarea conținutului

Deși TikTok este cunoscut pentru conținutul său spontan și creativ, este important să ai un plan pentru tipul de conținut pe care vrei să îl creezi și modul în care acesta se aliniază cu obiectivele afacerii tale.


5. Opțiunile de publicitate

TikTok oferă diverse opțiuni de a te promova, de la simple reclame, la colaborări plătite și concursuri. Recomandarea noastră este să plusezi mai mult pe conținutul de tip organic până epuizezi toate ideile.



TikTok versus Instagram pentru afacerea ta


TikTok versus Instagram sau TikTok și Instagram? Nu există un răspuns unic. Decizia depinde de obiectivele tale specifice și de publicul țintă.


Dacă afacerea ta se adresează unui grup demografic mai tânăr sau vrei să ajungi la un public mai larg prin videoclipuri scurte și captivante, TikTok poate fi o opțiune mai bună.


Pe de altă parte, dacă afacerea ta se bazează foarte mult pe conținut vizual și are deja o prezență stabilă pe Instagram, poate fi mai bine să-ți concentrezi eforturile acolo.


Iată și un exemplu concret de la noi din agenție. Am publicat exact același video atât pe TikTok, cât și pe Instagram Reels. 23k de vizualizări pe TikTok au adus 445 de urmăritori noi, în timp ce 50k de vizualizări pe Reels au adus 400 de urmăritori noi.


Este important să evaluezi beneficiile și dezavantajele fiecărei platforme și să decizi care ar funcționa mai bine pentru tine. De multe ori, Video-urile din TikTok sunt un tip de conținut foarte apreciat și pe Instagram, deci aceste două lumi se pot întrepătrunde.


Principalele 5 beneficii pentru brandurile care postează pe TikTok


1. Te ajută să te conectezi cu audiența ta

Da, TikTok poate ajuta companiile să interacționeze cu publicul lor într-un mod foarte personal. Una dintre caracteristicile unice ale TikTok este că permite companiilor să creeze conținut entertaining, prin care să se apropie de utilizatori. Brandurile pot construi o conexiune puternică cu fanii lor de pe platformă.

Răspunzând la un comentariu printr-un alt video, am ajuns la 1.1M de vizualizări. Datorită lui, acest model de costum s-a vândut în totalitate în 2 săptămâni.


TikTok acordă, de asemenea, prioritate contentului cu engagement mare, ceea ce te poate ajuta să construiești o comunitate și să legi relații pozitive cu publicultău. Răspunzând la comentarii, creând conținut care cuprinde content sau feedback generat de utilizatori și participând la trenduri și provocări, poți arăta publicului că le asculți și îți pasă de părerile acestuia.


2. Crește rata de conversie


TikTok are potențialul de a crește ratele de conversie pentru afacerea ta, dar este important de menționat că acesta nu este scopul principal al platformei. În timp ce TikTok poate fi o platformă excelentă pentru a crește expunerea brandului și pentru a construi un fanbase, e bine de ținut minte că acesta nu duce tot timpul la vânzări și trebuie să ai o strategie de marketing bine pusă la punct.

Poți folosi TikTok pentru a genera trafic către site sau magazinul online, incluzând link-uri în profil lor sau în subtitrările videoclipurilor de exemplu.


3. Te conectează cu Millenialii și Generația Z


TikTok este o platformă populară printre Milleniali și Gen Z, deci este o modalitate bună pentru afacerea ta dacă vrei să te conectezi cu aceste demografice mai tinere. Platforma oferă o gamă largă de features creative și interesante, ceea ce o face un mediu de marketing atractiv pentru aceste audiențe.


În plus, TikTok prioritizează autenticitatea și engagementul, care sunt valori importante pentru Milleniali și Generația Z.

Este important să înțelegi comportamentele și interesele publicului țintă pentru a crea conținut care să le atragă atenția. Urmărește care sunt tendințele actuale, folosește hashtag-uri reprezentative și creează videoclipuri amuzante.


4. Face ca strategia ta de marketing să pară organică


TikTok are o abordare unică și autentică a creării de conținut, care îl poate face să pară mai organic și mai prietenos în comparație cu alte platforme. Acest lucru te poate ajuta să dezvolți un sentiment de comunitate, ceea ce poate duce la creșterea loialității.


La MustMake, încercăm constant să aducem o abordare cât mai organică conținutului creat de noi. Uite un exemplu care are deja 400k de vizualizări.


5. Promovează User-Generated Content


TikTok este o platformă excelentă pentru conținutul generat de utilizatori. Conținutul generat de utilizatori (UGC) este conținut creat și distribuit de utilizatori, mai degrabă decât de branduri, și poate fi un instrument de marketing foarte util pentru compania ta. Focusul TikTok pe creativitate și distracție îl face o platformă ideală pentru UGC.


Pe TikTok, poți încuraja urmăritorii să creeze și să share-uiască propriul conținut cu produsele sau serviciile tale, folosind un hashtag de brand sau participând la o provocare. Algoritmul TikTok prioritizează, de asemenea, implicarea, ceea ce înseamnă că UGC este mai probabil să fie afișat unui public mai larg dacă este popular și primește aprecieri, comentarii și distribuiri.


Iată câteva companii la care nu te așteptai să fie pe TikTok… dar au mare succes


Partidul USR


ING România



Clinica dentară Dentalist



Meditații - Lumea matematicii



Contabilitate


Tu ce afacere ai?


După cum vezi, TikTok a devenit o platformă revoluționară pentru marketingul pe social media. Numeroase branduri ies din tiparele clasice de marketing și devin love brands darorită uneltelor pe care TikTok le pune la dispoziție?

Vrei ca și afacerea ta să fie promovată pe TikTok? Hai să ne cunoaștem! Noi suntem MustMake, agenția dedicată promovării afacerii tale pe TikTok.


3 Comments


Алексей Чернобай
Алексей Чернобай
Feb 12

Betsson Casino est une référence pour les joueurs français à la recherche d’une expérience de jeu en ligne fiable et premium. Avec une large sélection de machines à sous, de jeux de table et de casino en direct, la plateforme propose un divertissement varié et de haute qualité. Son interface moderne et intuitive garantit une navigation fluide sur ordinateur et mobile. Betsson Casino se distingue par ses paiements sécurisés, ses retraits rapides et ses bonus attractifs qui rendent chaque session encore plus excitante. Pour une expérience de casino en ligne sûre et immersive, Betsson est un choix incontournable !

Like

А Харон
А Харон
Oct 24, 2024

Wild Pokies Casino is a popular online gaming destination, known for its extensive selection of pokies, exciting bonuses, and engaging gaming experience. The casino offers a straightforward and secure login process, enabling players to access their accounts quickly by entering their registered email and password on the official website. For new players, signing up is easy, giving them instant access to a wide variety of games and special promotions. Wild Pokies Casino prioritizes player security with advanced encryption technology to protect personal data and transactions. With its user-friendly design and seamless compatibility on both desktop and mobile devices, Wild Pokies Casino ensures a smooth and enjoyable gaming experience for all its players.

Like

Jamayna Fuson
Jamayna Fuson
Oct 02, 2024

Bonjour, je m’appelle Michel. Mon expérience de connexion sur Rabona Casino connexion a été très agréable. La procédure de connexion est rapide et efficace. J’apprécie la variété des jeux disponibles, en particulier les machines à sous. Le service client est réactif et m’a assisté lorsque j’avais besoin d’aide. Les promotions régulières ajoutent une touche excitante à l’expérience de jeu. Je recommande vivement ce casino à tous les amateurs de jeux en ligne!

Like

Hai să lucrăm împreună

Fii primul care află noutățile

Mulțumesc!

Dacă ai întrebări,
păstrăm legătura

Spring Onion

Unul dintre specialiștii noștri vă va contacta în cel mai scurt timp posibil

© 2023 MustMake. Powered and secured by Wix

bottom of page